Wie contacteer ik met vragen over garantie, retours of klachten?
Gelieve het contactformulier in te vullen op https://www.recaro-childsafety.nl/diensten/contact.html of een email te sturen naar recaro-childcare.com
Over RECARO
Hoe kan ik de andere RECARO business units contacteren?
Vragen over RECARO vliegtuigstoelen
RECARO Aircraft Seating GmbH & Co. KG
Daimlerstraße 21
74523 Schwäbisch Hall
Germany
Phone: +49 791 503-7000
Fax: +49 791 503-7163
E-mail: info@recaro-as.com
Vragen over RECARO gaming stoelen
RECARO Gaming GmbH & Co. KG
Schloßstraße 70
70176 Stuttgart
Germany
Phone: +49 711 504 376 44
E-mail: info@recaro-eg.com
Vragen over RECARO auto- en motorsport stoelen
RECARO Automotive
Stuttgarter Straße 73
73230 Kirchheim unter Teck
Germany
Phone: +49 7021 9350-00
Fax: +49 7021 9353-39
E-mail: info@recaro-automotive.com
Vragen over RECARO stoelen voor commerciële voertuigen
RECARO Automotive
Technisches Zentrum
Hertelsbrunnenring 2
67657 Kaiserslautern
Germany
Phone: +49 631 418-2222
Fax: +49 631 418-1999
E-mail: cv.service@recaro-automotive.com
Vragen over het merk RECARO, de RECARO Groep en de RECARO Holding
RECARO Holding GmbH
Jahnstraße 1
70597 Stuttgart
Germany
Phone: +49 711 25277-0
Fax: +49 711 25277-231
E-mail: info@recaro.com
Waar kan ik RECARO fan artikelen/merchandise artikelen/producten kopen?
We zijn blij dat je geïnteresseerd bent in onze RECARO producten.
We werken aan een officiële Fan shop vanwaar je direct producten kan bestellen. Hou onze website dus in de gaten om te weten wanneer deze online komt.
Algemene vragen
Waar kan ik reserveonderdelen (zoals een nieuwe hoes) voor mijn producten kopen?
Gelieve het contactformulier in te vullen op https://www.recaro-childsafety.nl/diensten/contact.html of een email te sturen naar recaro@avova-childcare.com
Wie contacteer ik met vragen over garantie, retours of klachten?
Gelieve het contactformulier in te vullen op https://www.recaro-childsafety.nl/diensten/contact.html of een email te sturen naar recaro-childcare.com
Mijn product is gebroken en valt niet onder garantie. Wat zijn mijn opties om het product te herstellen?
In Europa valt een product 2 jaar onder garantie vanaf de datum van aankoop, met uitzondering van producten waarvoor de commerciële garantie verlengd werd. Indien jouw product niet onder garantie valt, kunnen we het product jammer genoeg niet vervangen.
Momenteel werken we aan een internationale technische hersteldienst die zo snel mogelijk zal geïntroduceerd worden.
Waar vind ik de productiedatum op mijn product?
Alle RECARO producten die sinds oktober 2019 werden geproduceerd, hebben een traceerbaarheidssticker waarop de productiedatum vermeld staat.
Alle producten die voor 2019 werden geproduceerd, hebben een barcode waarop het serienummer vermeld staat. Gelieve in dit geval ons CRM team te contacteren via recaro@avova-childcare.com om de productiedatum te kennen.
Ik ben mijn handleiding verloren. Waar kan ik die online vinden?
Gelieve alle handleidingen van huidige en vorige collecties hier te vinden : https://www.recaro-childsafety.nl/diensten/handleidingen-videos.html
Indien ze niet in de lijst staat, gelieve ons CRM team te contacteren via https://www.recaro-childsafety.nl/diensten/contact.html of een email te sturen naar recaro@avova-childcare.com.
Kan ik tweedehands producten gebruiken?
Wij adviseren streng tegen het gebruik van gebruikte autostoelen, aangezien de voorgeschiedenis ervan niet duidelijk is en schade kan opgelopen zijn die niet zichtbaar is voor het blote oog.